En Måndag igen






                                              Några bilder som jag tog för ett tag sen.

Sitter på skolan och väntar på bussen som går 12.15. Så det är ju som ett tag kvar.
 Helgen har varit riktigt riktigt kul!!! Var med Amanda, Josse och Emma i torsdags det var skit kul. Sen på fredagen så var jag med Emelie, Sofia (som jag inte har träffat på sjukaste länge!!), Oliver och Sebastian. Sen på lördagen så var jag med Emelie, Sofia och Oliver igen. Vi var typ ute å fota å sånt sen så hämtade Sofia sin systemkamera som var typ asbra.

Sen igår så såg jag innebandy det slutade 6-3 till Vindeln!! På kvällen gick jag och Emelie ut och gick :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi vill träffa dig igen. :] :D

2010-10-14 @ 01:16:52
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0