Vi skulle få leva här



Sitter på skolan och har lunch rast nu. Jag, Emma, Amanda, Marielle och Josefine sitter med våra datorer i en soffa. Ser nog lite små nördigt ut haha. Förresten så gick mitt läk smycke till örat av häromdan så typiskt!! Men som tur var så hade jag köpt ett nytt smycke som jag satte i, det är nån sorts ring typ.

Btw ingenting så var det tur att mamma väckte mig i morse annars hade jag nog försovit mig ganska så mycket. Det är ganska kul egentligen eftersom jag vaknar stänger av väckarklockorna (jag har tre stycken) å tänker "åh vad bra att jag är vaken för då behöver jag inte stressa till bussen" men på nått otroligt vis så somnar jag om igen å vaknar i sista stund så att jag typ måste springa till bussen. Hahah och så äre typ nästan varje dag. Nej men nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0