En liten sammanfattnig av min dag

Idag har varit skoj. På skolan bakade vi prinsesstårta och gjorde rosor!! :) Riktigt kul faktiskt men ganska svårt. Efter skolan mötte jag upp min syster hos hennes kompis där jag ringde och bokade tid för mig, Emelie och Malin hos en piercare. Åkte iväg med bilen mot stan för att ta ut pengar och för att hämta Emelie. Sedan drog vi till där vi skulle pierca oss.

Jag gjorde en piercing typ mitt i örat som jag blev riktigt nöjd med (kommer upp bild på senare). Sen åkte vi buss hem till Vindeln och var hemma typ 19.30. Har även varit duktig och städat kattlådan men det kanske inte var så intressant. Det var en liten sammanfattnig om dagen. Det var allt för mig see you later... :)

Laddar inte upp bilderna idag Emelie för dom är i kameran... men gör det nog imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0