Torsdag - Na na na na na

 

Jadu torsdag nu igen. Veckorna går sjukt fort helt underbart! Vill ha sommar nu. Hur som helst så i tisdags så följde Josefin mig till Vindeln. Vi gick runt i vindeln en sväng, grillade ute till middag och på kvällen for vi och grillade pinnbröd och marsmallows vid älven. Hahah jag failade lite på att grilla pinnbröd, men vem bryr sig?:)
I onsdags minns jag inte riktigt vad jag gjorde, var i skolan och på kvällen gjorde jag en kladdkaka. Idag så har jag varit i skolan, haft ett skitdrygt svenska prov. Efter det drog jag in på stan och va med Emelie! Sen har jag nog inte gjort så mycket eller jag har tvättat, intressant va?? Hejdå eller God natt välj vad ni vill haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0