Onsdag den 30 mars 2011

         

Jaha onsdag idag då. Igår var jag på stan med Emma, Josse och Amanda, egentligen så hade vi tema dag på skolan men vi orkade inte fara. Iallafall här är lite bilder från igår som jag tog på Josse och Emma. Idag har det inte hänt så mycket, varit på skolan som vanligt och efter skolan skulle jag, Josse och Amanda leta upp en piercingstudio för att kunna köpa nya piercingsmycken. Haha vi gick först världens onödigaste omväg sen när vi hittat rätt så var det stängt. Hade även matteprov idag... haha det gick ju som det gick, fick även tillbaka svenskaprovet fick ett vg där iallafall:) Om typ 2 och ½ vecka är det påsklov!! Med det säger jag hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0